Petanque

Holdbeskrivelse

EIF Senior byder om sommeren velkommen på petanquebanerne på Skolevej.
Der trækkes lod til spilleplanen hver gang og der spilles på motionsplan.

Stemningen er hyggelig som i det sydlige Europa, dog er vejret ikke altid lige det samme, men der er altid garanti for hygge på banerne og i det lille klubhus.

Fakta om holdet

Deltagere:60 år+, damer & herre

Træning : Onsdag
Tid : 14.00 - 16.00 (mød præcis, da der trækkes lod om spilleplan)
: EIF Petanque, Skolevej

Sæson start : 7. april 2021
Sæson slut : 8. september 2021

Instruktør : Jytte Nielsen

Kontingent

Kontingent : 50,00 kr. - for sæson*

* Er du medlem af EIF Petanque, er det gratis at deltage.

Er du i tvivl om aktiviteterne er noget for dig, tilbydes der op til 3 prøve træninger for nye medlemmer på holdet, senest før 4. træning skal deltageren have tilmeldt sig holdet.

Medlemskabet koster kun 250,- kr. årligt og gælder for alle aktiviteter, både sommer og vinter - dog undtagen Petanque om sommeren.

Du skal tilmelde dig det hold/aktivitet du gerne vil gå til på hjemmesiden, herefter kan frit vælge imellem de øvrige aktiviteter - fra gang til gang.

Foruden de faste aktiviteter, arrangeres også nogle sociale arrangementer - såsom udflugter.

Husk også at læse Forventninger til EIF Senior's medlemmer.