Bob

Holdbeskrivelse

Spillet hvor alle kan være med og stadigvæk kan få lidt motion i benene og armene.
En hyggelig og sjov aktivitet, hvor det lige så meget er det sociale, som selve spillet, der er i fokus.

(Før vi går igang med aktiviteterne, starter vi hver gang kl. 14.00 med kaffe, kage og fællessang i cafeteriet.)

Fakta om holdet

Deltagere
:60 år+, damer & herre

Træning:Onsdag
Tid:14.45 - 15.45
:Ebberup Hallerne - Hal 2

Sæson start:22. september 2021
Sidste gang før jul
:15. december 2021

Første gang efter jul:5. december 2022
Sæson slut:Medio april 2022

Holdleder : Jytte Nielsen

Kontingent

Kontingent : 250,00 kr. - pr. år

Er du i tvivl om aktiviteterne er noget for dig, tilbydes der op til 3 prøve træninger for nye medlemmer på holdet, senest før 4. træning skal deltageren have tilmeldt sig holdet.

Medlemskabet koster kun 250,- kr. årligt og gælder for alle aktiviteter, både sommer og vinter - dog undtagen Petanque om sommeren.
Du skal tilmelde dig det hold/aktivitet du gerne vil gå til på hjemmesiden, herefter kan frit vælge imellem de øvrige aktiviteter - fra gang til gang.

Foruden de faste aktiviteter, arrangeres også nogle sociale arrangementer - såsom udflugter.

Husk også at læse Forventninger til EIF Senior's medlemmer.