Holdbeskrivelse

Til badminton spiller vi altid doubler – herre/dame/mix - uden fast partner.
Vi har fokus på at alle får en god oplevelse hver gang, og at alle får en passende omgang motion.
Spillet er derfor anlagt til motion og er ikke konkurrence præget.

(Før vi går igang med aktiviteterne, starter vi hver gang kl. 14.00 med kaffe, kage og fællessang i cafeteriet.)

Fakta om holdet

Deltagere
:60 år+, damer & herre

Træning:Onsdag
Tid:14.30 - 16.00
:Ebberup Hallerne - Hal 1

Sæson start:22. september 2021
Sidste gang før jul:15. december 2021
Første gang efter jul:5. januar 2022
Sæson slut:Medio april 2022

Holdleder : Jytte Nielsen

Kontingent

Kontingent : 250,00 kr. - pr. år

Er du i tvivl om aktiviteterne er noget for dig, tilbydes der op til 3 prøve træninger for nye medlemmer på holdet, senest før 4. træning skal deltageren have tilmeldt sig holdet.

Medlemskabet koster kun 250,- kr. årligt og gælder for alle aktiviteter, både sommer og vinter - dog undtagen Petanque om sommeren.

Du skal tilmelde dig det hold/aktivitet du gerne vil gå til på hjemmesiden, herefter kan frit vælge imellem de øvrige aktiviteter - fra gang til gang.

Foruden de faste aktiviteter, arrangeres også nogle sociale arrangementer - såsom udflugter.

Husk også at læse Forventninger til EIF Senior's medlemmer.